Monday, May 21, 2012

Kenangan Terindah di PraUniversiti SMKBK 12/13



Alhamdulillah,pada tanggal 21/05/2012 tepat jam 2.40 ptg,selesai sudah tugas aku sebagai seorang pelajar PraUniversiti SMK Batu Kikir(Model Khas).Berat mata memandang,berat lagi bahu yang memikulnya..Itulah yang terpaksa aku lalui untuk mengejar masa depan aku yang masih jauh..Walaupun hati terasa berat untuk meninggalkan rakan2 seperjuangan ku,tapi apa kan daya jika semua itu adalah takdir dari Tuhan Yang Esa..Aku rela meninggalkan rakan2ku demi mengejar masa depan ku..Tidak sampai sebulan aku mengenali rakan2 baru ku,aku terasa seperti kehilangan sesuatu yang sangat penting dalam hidupku yang mana selama ni telah banyak menjadi tulang belakang aku..Sepanjang 2 minggu aku belajar disitu,aku telah mengenali ramai kawan2 baru aku seperti Fazrul my leader team, Mustapha my best friends, Mustazfizzar nasyid singer, Danial sporting guys and others friends..Im so sorry to all girl which im not so close with them..But the ways,if God willing,i really hope we can see each other again..Pada minggu orientasi,not really bad..Dari situlah,aku dapat mengenali kawan2 baru aku..Walaupun abang2 and akak2 fasilitator suka kenakan denda pada kami semua tapi ini telah membuatkan aku dan rakan2 baru aku menjadi lebih rapat..Sifat malu2 kucing or pendiam terus hilang selepas melihat kawan2 ku didenda..Thanks kpda abg hilmi,abg noh,abg rafiq,akak ummi,akak chedot and other fasi atas kenangan yang anda berikan pada saya..Sebenarnya,surat terakhir yang abg hilmi baca sebelum waktu rehat adalah surat aku..=) Di sekolah itu juga aku dapat mengenali ramai guru2 baru yang selama ini aku tak pernah kenal pun..Ada sesetengah pensyarah nampak garang but pensyarah2 disana memang sporting gila dan kami dah anggap mereka seperti ibu dan ayah kami di sekolah..Thanks pada Pn. Azimah (Sejarah), Pn. Balkith(BM), Tuan Hj.Alias(Kesusteraan Melayu), Pn Noraida(Seni Visual), Pn. Noliza(PA),Khairul Izwan(MUET) and other lecturer..Saya mohon maaf kepada kawan2,fasi2 dan pensyarah2  jika selama saya menuntut di SMK Batu Kikir ada buat anda terasa hati dengan kelakuan saya dan buat anda tidak menyukai saya..Segala yang baik datang dari Allah SWT dan segala kekurangan datang dari diri saya sendiri.. Saya sudahi tulisan saya dengan ucapan selamat maju jaya SMKBK and selamat berjaya kepada kawan2 seperjuangan ku di PraUniversiti SMKBK..'Kenangan Terindah Itu Akan Ku Ingat Sampai Bila2'..jadi saya tinggalkan anda dengan video klip ni..


No comments:

Post a Comment